Saturday, April 7, 2018

Nak Kek Ikut Design Baju?

Baru-baru ni ada kawan nak kahwin. Dia minta saya bagi idea untuk kek kahwin. Macam biasalah saya ada tunjuk kat dia gambar-gambar kek daripada internet. Dia cakap itu semua style lama. Dia cakap nak kek ikut style baju. Hmm..saya tak pernah dan tak pernah tengok ada kek macam tu maklumlah saya ni agak kuno sikit. 

Cari punya cari, selongkar punya selongkar jumpalah dua gambar ni. 


Zaman saya kahwin dulu, kek-kek semuanya simple je tak adalah cam dalam gambar2 kat atas. Hebat la zaman sekarang macam2 idea kek. Untung orang2 zaman sekarang ada banyak pilihan. Saya suka kek2 ni sebab simple and nice berpadanan dengan desin kat saree2 tu. 

Kek2 ni untuk perkahwinan orang India. Kalau ada kawan2 Melayu dan Cina nak reka kek ikut style baju kahwin u all, bolehlah share gambar kat sini. Sharing is caring kan! Kalau ada pakar2 hiasan kek kat luar tu bolehlah tinggalkan contact number dalam ruangan comment..mana tahu ada yang berminat kan?


No comments:

Post a Comment