Saturday, March 31, 2018

Punjabi Suit Style Churidar

Ini adalah anatara favorite saya. Nampak lebih kemas bila pakai churidar ni. Kebanyakan punjabi suit saya adalah jenis ini. Churidar tu basically bermaksud seluar punjabi suit yang lebih sempit, lebih kurang macam legging tapi taklah seketat legging. Hahaha...pening dah? Bagi miss2 cikgu..bolehlah pilih style ni untuk ke sekolah. Design untuk bahagian leher, panjang lengan baju, cutting baju semuanya boleh dijahit mengikut pilihan customer. Bagi yang tak kenal style churidar, kat bawah ni ada gambarnya:

Ha..nampak tu..seluarnya agak ketat sikit tapi masih selesa untuk dipakai. Ramai anak gadis minat style ni sebab sesuai untuk dipakai ke office dan kolej. Kalau saiz badan u kecil, so kain tu boleh diubahsuai untuk jahit full sleeves. Tapi saya lebih suka lengan yang macam dalam gambar tu. Ada orang cakap kalau bagi yang bersaiz besar, elok pakai yang lengan pendek. Hmm.. saiz saya bukan kecil dan bukan besar, but I still prefer yang lengan tiga suku tu. 

Kalau u all jenis yang suka baju labuh, bolehlah pilih style ni. Seluarnya tetap sama..style churidar. Fesyen ni amat sesuai untuk wanita-wanita yang tinggi lampai. Yang tak tinggi sangat tu, eloklah pilih style yang macam kat atas tu. Untuk both fesyen ni, cantik bergaya kalau kita pakai high heels. In my case, saya suka pakai sandal je...saya tak reti jalan kalau pakai high heels ni..sure jalan kengkang punya. 😃

If u all nak order churidar, bolehlah klik link ini: 
Boleh pm saya untuk dapatkan total cost termasuk shipping cost ya! Order akan ambil masa selama 30 hari untuk customer terima. Jadi kalau nak pakai suit tu dalam bulan May atau Jun, orderlah dalam bulan April. Saya tak dapat penuhi last minute order sebab stok ada kat India ya! 








No comments:

Post a Comment